en killfri helg

Excuse me för den otroligt dåliga uppdatering denna helg.
Men det finns faktiskt en anledning till de, jag har vart datorlös.
Hela helgen, yes, men jag överlevde ändå så här är jag nu :)
Det har varit en killfri helg för mig och Johanna, ganska skönt
med tanke på att vi haft andra grejer för oss hela helgen.
Vi har haft lägenheten för oss själva och det har varit riktigt bra.
Vi har ätit god mat och druckit ett riktigt gott vin, lät vuxet.
Men helgen har varit ganska vuxen om man jämför med killarna,
som har lanat hela helgen. Ja, dom är 20 år, haha.
För oss får dom lana hur mycket dom vill, dom behöver spela av sig.
en tjejhelg som sagt, men utan dator.
Vi har hunnit äta en hel del god mat som jag sa och kollat på film,
riktiga tjejfilmer och till dom hade vi grönsaker+dipp, så jäkla gott!
Det har snackats mycket och vi har sovit som två prinsessor,
dock ringde min klocka i lördagsmorse för att jobba några timmar.
Det gjorde oss inget, efter lunchen tog vi oss en shoppingrunda :)
Även om vi haft en seg myshelg har den otroligt fort.
Hoppas eran helg har varit lika bra! ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0