fixar ni det åt mig?

Det har varit en dag i soffan för min del, därav en dålig bloggdag. Jag har helt enkelt inte orkat. All min kraft och energi har gått åt till att kurera mig. Jag tror stenhårt på att jag är frisk imorgon, så jag tänker lägga mig nu faktiskt. Mikael är lycklig som för en gång skull kommer i säng i tid.
Jag jobbar imorgon, 8-16, andra dagen på det nya jobbet. Skall bli kul! Om jag inte mår helt pyton men det gör jag ju inte, eller hur?!
Hur det än blir så hörs vi imorgon godingar, frisk eller inte! Men jag tänker helt enkelt inte vara sjuk mer. För imorgon är det ju min andra träning på itrim och allting. Kan inte ni alla hålla en tumme för mig inatt?
Helst hela natten, fixar ni de? ♥


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0