I just don't get it

Frukosten är i magen och det känns ganska bra, lite bättre.
Mår faktiskt lite illa, som en klump i magen. Men varför?
Det är en sak jag inte förstår med mig själv och min mage.
Igår mådde jag dock illa då och då under dagen, kanske är de.
Jag har bestämt mig för att inte tänka på den mer.
Den är där allt för ofta och tar upp min energi and it's not okey.
Idag blir en dag full med bilkörning och teoriplugg, heja mig!
Jag skall läsa teori nere på skolan en timme innan min lektion,
sedan kör jag en timme och efter pappas jobb kör jag med honom.
Det är lika bra att sattsa fullt ut på det här nu så att kortet blir mitt!
Annars är det inte så mycket mer idag, bilplugg helt enkelt :)

Kommentarer
Du heter? Neha

Lycka till med körkortet=)

2010-01-14 @ 04:41:04
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0