inte dödssjuk men ändå

Jag åt frukost för bara en liten stund sedan men är nu hungrig igen, vad händer egentligen? Får väl ta och äta blodapelsinen när jag skrivit klart här. Har nämligen fått i uppgift av Mikael att kurera mig ordentligt idag.
Är inte dödssjuk men är snorig, slemmig och har ont i halsen. Så lite sjuk är jag visst. Tog våran vanliga kur imorse igen, den består av en vitlökstablett och tre esberitox. Så fort vi känner oss lite krassliga så tar vi den.
Dock måste jag ändå ner till apoteket och fylla på "sjukförrådet" med saker som nässpray och halstabletter.

Kommentarer
Du heter? jennie

sv: det får du allt ta coh göra!

jag ska ta det lugnt ikväll. är lite hängig tycker jag :/ kram

2010-01-27 @ 12:31:36
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0