Lyx

Om jag säger: Nytränad, nysolad, nyduschad, insmörjd med bodylotion, apelsin och en stor kopp te i magen. Vad tänker ni på då? Lyx! Vardagslyx till 100, kanske 110% är det som gäller för mig idag.
Det har varit en sån himla bra dag så ni anar inte. Så skönt! Påtal om skönt så var det jätte härligt att träna på itriim och riktigt kul. Det var faktiskt kul! Har fått ett provkort som gäller ca en vecka nu framöver, så på torsdag slår vi till igen. As bra. Jag känner iaf en som kommer kunna liknas vid en bräda imon, eller mer ett kylskåp. Stel och osmidig.
Jag tänkte ta och hoppa i säng, krypa ner under täcket och bläddra lite i veckorevyn.
Kanske kanske kanske, blir jag inringd imorgon och jobbar imorgon med.

Kommentarer
Du heter? Mikael

Älskling du har väl ändå inte smörjt in dig med en apelsin! :D

2010-01-27 @ 11:19:27
Du heter? Lina

Jo! tänk för att jag gjorde det. ÄLSKLING

2010-01-27 @ 21:38:16
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0