oh gosh

Alltså, vilken dag det blev. My god, let me tell you :) Jag sov så fridfullt imorse, låg kvar i sängen lite men när klockan närmade sig hlav nio valde jag att kliva upp. Det absolut första jag gör varje morgon är att kolla min telefno, en gammal vana från yngre dar det där. Hur som helst, jag tänkte kolla om jag fått nått sött sms från M eller om Johanna hade skrivit nått kuligt. Oh yes, 12 missade samtal från ett okänt nummer, mina tankar gick direkt till mamma som ringer med skyddat nummer. Men 4 sms från Johanna gav mig svaret.
I sms:en stod det nämligen: Lina Lina Lina! Sov inte, du skall jobba! Du måste komma in, fort.
Panik, så jag fick tag i Johanna som sa att dom inte alls får tag i någon vikarie och att det är akut.
Så, senast igår fick jag reda på att jag fick börja jobba och redan imorse fick jag studsa dit på stört. Har gått hur bra som helst, inga problem någonstans. Kändes kanonbra och jag jobbar antagligen imorgon också :)
Det som står härnäst på schemat är provträning på itriim med Johanna. Känner mig riktigt taggad!
Dock känner jag att jag håller på att bli sjuk och det är inte okej.
Jag tänker helt enkelt inte acceptera det så jag har gjort en liten kur till mig själv. Blir nog bra!
Nu måste jag packa ihop mina träningskläder, vi hörs nog sen ♥

Kommentarer
Du heter? jennie

sv: där ser du ;) prova själv med oboy i kaffe, mums!!

jaa, de är ursöta!

hur mår du idag?

kram

2010-01-26 @ 21:49:38
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0