Överraskning

Idag har jag inte haft någon direkt power i mig själv.
Den har gått och gömt sig någonstans, laddar inför imon kanske.
Imorgon jobbar jag på salongen ungefär 9-14 :)
Sedan väntar en överraskningskväll för min älskling, skall bli kul.
Tänkte smida klart mina planer imorgon, han vet ingenting.
Han vet att han skall få en överraskning men inte vad som händer.
Inget stort men man behöver lite krydda i vardagen ibland.

Idag lagade jag en ny maträtt till middag, nyttig och god.
En nudelsallad med sesamlax, enkel att göra och smarrig.
Dock tog jag inga bilder eller något, så mer får ni inte veta :)
Den lagas garanterat fler gånger, så håll utkik!
Nu tänkte jag bläddra lite i hm-katalogen, vår och sommae 2010.
Känns väldigt långt bort måste jag säga men tiden går galet fort,
så snart är den här. Våren är alltid så härlig tycker jag.
Imorgon hörs vi väl antagligen efter jobbet, ha en grym kväll!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0