sjukling

Det är en sjuk Lina som bloggar för er idag. Jag ligger nerbäddad i sängen men borde egentligen vara på jobbet. Som tur är gick det att lösa så att jag inte börjar förrän klockan 14 idag. Tackar gud för det, tror jag.
Pratade med min chef imorse och hon tyckte jag skulle bädda ner mig, vilket jag gjorde. Växlade även några ord med mamma och med min älskling. Det känns lixom värre i kroppen idag och jag hoppas det är så för att sjukan håller på att fördvinna. Jag inbillar mig att den är på slutspurten nu, därför känns det som det känns.
Men nog pratat om det, jag jobbar inte imorgon heller så i helgen blir det till att kurera sig så jag är frisk till på måndag!
Igår blev jag iallafall ompysslad. Mikael gick till affären och köpte bla en jätte god soppa som vi åt. Den lenade i hela halsen, det var skönt, dock kände jag ingen direkt smak. Han köpte även med sig lite kukkelimukkmedicin till mig :)
Det gör alltid susen. För er som inte minns Karlsson på taket så är det medicin i form av godis, haha.
Annars spenderade vi resten av kvällen i soffan framför Greveholm, jag under täcket och i Mikaels famn.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0