Spark i rumpan

Goddag bloggen, fy vilken äckligt dålig uppdatering ni fått stå ut med.
Det är inte okej, ni får hojta till när det går sådär illa.
Jag lever iallafall, det vet ni ju faktiskt tack vare min snygga mobil!
Jag är på toppenhumör idag men nånting har gått snett.

Jag tog en morgonpromenad imorse på en timme, innan frukost.
Tänkte att efter jag fått frukost i magen hoppar jag in i duschen,
mitt hår vill ha en härlig toning. Det behövs städas och plockas,
teorin skall läsas och jag tänkte handla för att sedan laga mat.
Allting gick fint till efter frukosten, sedan dess har allt stått stilla.
Får lixom ingenting gjort nu, alls. Jag måste ta mig i kragen.
Jag tänkte ju fixa ordning i lägenheten och stöka bort julen.
Det är bara till att göra det, eller hur? Skall sparka mig själv i rumpan.
Hörs lite senare, förhoppningsvis har jag kommit längre då :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0