Sveriges främsta cocktail bar

Jag lever, eller vi lever. Fast jag lever mer än Mikael haha.
Han ligger och segar sig i sängen medans jag sitter här.
Jag tänkte välja en film för oss so vi skall se efter maten,
dock har vi inte riktigt bestämt oss för någon middag än.
Det blev en trevlig kväll igår och en lyckad utgång ändå :)
Jag var nöjd eftersom vi började kvällen på Piccasso,
Sveriges främsta cocktail bar. Så goda drinkar!
Vi gick sedan vidare till Sticky fingers för att rocka loss.
Och idag mår vi helt enkelt som vi mår, haha.
Men det gör inget, söndagar är till för att slappa kom vi på.
Så vi avslutar kvällen med lite god mat och film ♥

Kommentarer
Du heter? Neha

Tack så mycket=)

Det är mina^^

2010-01-17 @ 21:52:57
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0