Galet snygga byxor!

Mm, naturgodis är ju så himla galet gott. Har kommit på att man inte alls behöver köpa en megapåse när man är lite sugen utan att det faktiskt bara räcker med lite. För sötsuget lägger ju sig igen när man fått i sig ett par stycken. Är man som mig så äter man ändå upp hela påsen, fast man inte är lika sugen längre.
Undra hur länge jag kan hålla det här vid liv? Tanken är god iaf.
Idag var en lite halvseg dag på jobbet på förmiddagen men sen gick tiden fort och det var dags att sluta. Kände mig lite stressad när jag körde bort till Lindex, visste att dom hade massa rea och att jag hade lite tid på mig innan stängning. Det gick inte riktigt ihop för jag fick inte kollat på allt. Men jag fick med mig ett par galet snygga, då menar jag riktigt snygga, byxor hem. Mh, jag njuter av bara tanken på dom. Lite kyligare klimat bara så ser ni dom på mig. En tunika som jag hittade på hemsidan häromdagen, en cool variant. Sist samt minst en "sov bh" som jag börjat kalla det. En spetts variant utan byglar och trekants formad, så skönt att sova i. En rosa fick bli min.
Jag är nöjd som fan med de tre köpen, lycklig helt enkelt.
Efter mitt hyffsat snabba besök på Linex sprang jag en runda inne på Maxi och handlade lite nödvändigt.
Blev en väldigt god middag idag, bara för de. Heta hamburgare med klyftpotatis och paprika.
Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sedan faktiskt sova. Är väldans trött efter natten till idag.
Det åskade ju som aldrig förr, det är inte riktigt min grej. Så hoppas på en lugn natt inatt, hej svejs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0