Mina smycken sprider sig genom landet

Det är ju inte helt fel att lämna jobbet med ett leende, eller hur? Dom här tre sista jobbdagarna har fått mig att tänka om lite granna, en positiv vänding alltså. Innan jag lämnade salongen idag för att cykla hem sa min chef till mig hur duktig jag är och hur snabb jag blivit. Jag jobbar på riktig bra och ger bra resultat! Hon är så nöjd med mig och hoppas att jag stannar där på salongen länge länge. Ungefär så sa hon. Hur glad blir man inte?
Jag gick ut från jobbet med ett stort leende på läpparna. Att solen sken och sommaren är hos oss fick mig att le lite extra.
Jag blev om mäjlogt ännu gladare för bara någon minut sen. Igår skickade jag ett av mina armband till Borås, kunderna sprider sig runt om i landet och det gillar vi. Så kul! Hur som helst hade Kajsa, som tjejen heter, sagt att hon lagt på en liten bonus på kostnaden för armbandet som hon tyckte jag var värd. Tack så mycket för den!
Blev hur glad som helst. Inte just över pengarna utan över själva grejen. Det gjorde lixom min dag :)
Imorgon jobbar jag 9-18 igen och hoppas dagen går lika fort som den gjorde idag. Den bara svischade förbi.
Längtar till helgen, då skall min Mikael firas. Jag är heltaggad över presenterna som vanligt, haha.
Planerade lite med mamma idag och oj vad bra det kommer bli. Mikael och jag skall även planera hur helgen blir men den spenderas troligtvis på Tjörn eftersom hans familj och kompisar håller hus där.
Inte mig emot. Hoppas det blir bra väder också.
Nu tänkte jag fixa ett armband till mig och förhoppningsvis ge mina naglar en liten fix. Vi hörs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0