Getting ready

Håller på att packa lite granna. Är nyduschad, håret är halvfixat (produkter i och fönat) benen är rakade, ansiktet peelat, naglarna lackade och halva packningen ligger på golvet i hallen. Det här betyder alltså att jag börjar bli redo för vårat grymma midsommarfirande vi ska ha nu i helgen! Så mycket är det ju inte direkt att packa (framför allt inte då jag varit redo och taggad i en vecka, haha) men ändå krävs det lite planering och tänk ifrån min sida, vill inte stå imorgonbitti å slänga ihop mina grejer. En helg uppe på Tjörn, vid en härlig pool i solen med massa goa människor kräver mer än så. Iallafall i min värld :)
Tänkte hur som helst lägga mig i sängen snart och läsa det nya numret av SOLO. Smygläsa lite för tanken var att jag skulle bläddra i den imorgon när vi solar vid poooooooolen. Åh vad gott det ska bli!
Påtal om gott så åt vi en galet god middag idag, jag och Micke. Tanken var att vi faktiskt skulle gått på restaurang och riktigt lyxa till det men vi var så trött båda två och orkade inte fixa oss å ta oss in till stan haha. Så vi beställde thaimat och tog en promenad ner till torget för att hämta den så åt vi sedan hemma :)
Det var mys det också och riktigt gott. Jävlar vad mätt jag blev!
Nej hörni nu ska jag lägga ner grejerna i väskan sedan lägga mig själv i sängen med den nya tidningen. Trevlig midsommar på er allihopa! Hoppas ni åtminstone får det nästan lika grymt som vi kommer ha det, ciao.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0