Good morning sunshine!

Good morning sunshine! Haft en underbar morgon hittills faktiskt, skönt. Mikael hade en rejäl sovmorgon (för hans del) så vi gick nästan upp samtidigt idag. Jag kunde legat kvar i sängen en halvtimme till men jag tog mig upp så vi åt en del av frukosten tillsammans. När han gått tog jag mig en dusch, det var skönt. Sedan har jag bara klätt på mig och tagit lite make-up på ögonen och nu är ready to go så att säga :)

Ska cykla till jobbet, precis som vanligt och tänkte bege mig snart. Jobbar det sena passet idag men det gör Johanna också så vi överlever nog det tillsammans. Efter jobbet tänkte vi ta en sväng till itrim och träna. Heja oss!
Ha en grym dag nu allihopa, det tänker jag ha! //


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0