Mycket smycken

Jag sitter i soffan och väntar på att telefonen skall plinga till, ett sms ifrån Sandra att dom är påväg för att hämta upp oss väntar jag på, för att vara exakt. När den plingat och dom hämtat upp oss tar vi vägen om Triumf glass och sedan äter vi den vid havet. Hur gott låter det inte egentligen? Jag har varit riktigt sugen på triumf glass länge nu (trots att vi åt kulglass i Skärhamn i lördags). Anyway..
Idag jobbade jag ett tidigt pass med barnen, en riktigt bra dag. Den gick nämligen megafort! Efter jag slutat cyklade jag ner till min favoritbutik nr 1, återförsäljare till Panduro, för att inhandla lite material till mina 4 beställningar jag har denna veckan. Mycket smycken nu och det är så kul! Väl där nere fick jag veta en väldigt rolig grej som gjorde mig så glad och varm i hela kroppen. Jag kan inte låta bli att hoppas nu och att det stämmer med mina tankar och min framtid. Vill inte avslöja något för det är hemliga planer som inte kommer till verket förrän tidigast i höst men satan vad glad jag blev!
Jag cyklade vidare, helt lycklig, och gjorde ett stopp i lägenheten där jag kollade min mail och hämtade bikinin. Satte mig återigen på cykeln. Den här gången bar det av bort till Lilleby och Sandras altan. Där har vi nu jobbat på brännan hela eftermiddagen, gott. I solen smed vi även våran grymma glassplan som snart går i verket :)
Vi åt lite rester jag och Mikael, både ifrån frysen och kylen. Vi kan smått och gott kalla det för thaiplock. Hur gott som helst och jag är supernöjd med dagen. Fastän den inte är slut än. Grymt!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0