Shoes shoes shoes

Halva helgen har redan gått .. vad deppigt det lät. Jag vänder på det och skriver istället hur bra helgen har varit hittills! Helt kanon faktiskt. Igår efter en grym dag på jobbet så åkte jag och Fia till maxi för att handla grejer till kvällens middag, tacos. Gott som fasen var det och vi toppade den middagen med lite naturgodis och en jävla massa prat. Tror vi har kommit ikapp oss med snacket och uppdateringarna nu?! Skönt. Mitt i snacket kom jag på att jag bara måste visa Sofia den frisyren jag vill ha (fick en frisyr och teknikbok av min chef förra veckan). Vi blev så taggade båda två, antagligen lika galet yrkesskadade, så vi började klippa! Eller Sofia klippte medans jag instruerade, haha. Då måste jag bara tillägga att varken jag eller hon hade våra saxar hemma så vi tog tag i kökssaxen. Gick kanon och fan vad bra det blev! Är så nöjd!! Dock skall håret få bli ca 5cm längre eller nått, då blir det kanon. Sedan behöver min gamla korta sida väsa ner ytterligare lite till. Men nu har jag iaf en riktigt snygg frisyr!
Lite färg på den här så blir det kanooooooon.
En annan sak som är kanon är dagens inköp, två par skor och Ja, det finns faktiskt en anledning till varför det blev två. Tror jag? Mikael är hur som helst på Metal town denna helgen, jag avstod detta året. Kom fram till att jag ville jag göra annat för 1500kr, som tex köpa skor, haha. Nej men efter jag slutat jobbat vid 13tiden så tog jag min racercykel hem till huset och hämtade bilen. Precis vid den tiden spelade Adept på Metal town som jag faktiskt mer än gärna hade sett. Så jag tog helt enkelt bilen till backaplan och tröstshoppade skor! Smart va?
Tyckte det var en briljant anledning. Har varit på jakt efter ett par gladiatorsandaler ett bra tag nu men inte hittat några bra. Men så idag hittade jag mina sandaler och även ett par kilklackar som jag tror jag ska behålla? Dom var galet sköna, vilket förvånade mig, och snygga såklart. Men när jag kommer hem tycker Mikael att dom är skitfula och mamma erkände att hon inte heller var så förtjust i dom. Det fick mig att tveka ..
Äsch, dom var ju galet sköna! Det skadar ju faktiskt ingen om jag behåller dom? Mikael får helt enkelt låta bli att kolla ner när jag har dom på mina fötter. Och jag har tänkt att röja undan bland mina skor hemma i lägenheten så det blir lite plats. Så, dom får nog förbli mina :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0