Gossip

Så, vad gör man då på sin lediga dag och när man är lite sjuk? Jo man målar om i lägenheten, åker hem till huset och går en promenad med hunden, man äter en god lunch tillsammans med sina kompisar, kollar lite kläder (när man ändå är där) pluggar teori innan man har körlektion mitt i rusningstrafiken, fortsätter fixa ordning här hemma i lägenheten, dock med pojkvännens hjälp, käkar middag, kollar på Gossip girl och gör ordning en matsäck.
Låter som en ganska bra ledig dag va? Det har jag faktiskt haft, trotts att jag mår som jag mår. Med nässpray så funkar det faktiskt ganska bra.
Påtal om Gossip girl så har vi nu blivit kompisar igen, inte bäst vänner än .. men på god väg. Jag började faktiskt med säsong 1. Har självklart redan sett den men tänkte ta ett rejält maraton nu och ville då börja om från början :)
Imorgon är det jobb som gäller, en lång dag. Eller inte så lång egentligen men 8:30 till 17:15. Det är utflykt som står på schemat, teater på stadsbiblioteket minsann. Så därför har jag nyss gjort mig en smarrig matsäck.
Blir nog kanon det där. Hoppas på bra väder! Sov gott ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0