Husmor, som fan!

Husmorn i denna lägenheten är verkligen i full gång nu skall ni veta. Jag har precis lagat en middag, till fyra personer eftersom vi behöver matlådor. Eller rättare sagt Mikael behöver matlådor att ha med sig till lunch. På mitt husmors schema står även muffinsbak. Jag blev så himla sugen på att baka. Det är ju så kul! Sist men inte minst skall jag göra middagen som vi skall äta idag, även den blir till matlådor. Redigt värre va? Inte nog med det så har jag varit och handlat plus hämtat min fina vovve så hon är med mig här idag. Mamma och pappa hade fullt upp så jag räddade dom med min idé om att faktiskt ha hunden här hos mig (oss). Så hon är på besök enda till ikväll faktiskt :)
Nej, jag skall ta och börja med mina smarriga rabarbermuffins! Innan jag hinner tappa den här energin, haha.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0