Jag är visst spontan!

Jag är visst spontan! Jag bestämde mig imorse att jag skulle kolla på ett avsnitt av Gossip Girl tillsammans med min frukost, det gjorde jag helt spontant. Jag har på mig jeans och linne, det är fruktansvärt spontant! (om man heter Lina) Jag fick ett sms av Johanna, som hade bestämt att vi skulle in till stan för att shoppa och fika. Vi behövde göra något annat och hon har så rätt. Så helt jävla spontant åker jag strax in till stan, bara sådär. Igår tillråga på allt köpte jag mig ett par nya solglasögon, pilotisar of course, fast en annan modell och vet ni vad? Det gjorde jag helt spontant!
Så du, jag är visst spontan! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0