Jobbigt

Dagarna bara svischar förbi, speciellt idag då jag har haft musiken på högsta volym hela dagen. Har fått koppla in min dator med en sladd till Mikaels högtalare och förstärkare vilket betyder att jag riktigt rockat loss till enbart bra musik hela dagen. Vi hade lite planer men det blev inte riktigt av. Som vanligt blir det inte som man har tänkt sig, eller som jag har tänkt mig kanske jag skall säga. Jag tror jag skall ta och bli mer självständig faktiskt, jag menar, vem har sagt att det inte är mysigt att kolla på skor och kläder själv? Det kanske borde ta och provas.
Dock blir det väl lite stelt att fika själv men det är en annan femma. Vad tror ni? Så vet jag precis vad jag har att ställa mig in på och sådär. Jag behöver lixom inte anpassa mig efter någon annan. Visst?
Eller så tar jag tag i någon kompis och så är den saken löst. Hm, detta tål att tänkas på.
Jag har hur som helst bestämt mig för att bli lite mer involverad i tv-serier. Jag följer inte någon nu..
Förutom Sveriges värsta bilförare men det är mest för att boosta mitt självförtroende, haha. Gossip girl och jag skall bli bästa vänner igen. Vi har varit ifrån varandra alldeles för länge nu och det är inte okej. Det märks kanske att jag har lite grejer som behöver komma ur mig? Saker som faktiskt cirkulerar i min hjärna. Men vad finns det för anledning till att skriva det i ett blogginlägg? Det blir bara dumt när personen i fråga (som också snurrar runt i mina tankar) läser det och ifrågasätter. Då måste man både förklara sig och lösa problemet, jobbigt!
Därför skriver jag bara av mig lite granna och om milda saker så blir det inget tjaffs.
Hur som helst tänkte vi kolla på Melodifestivalen ikväll. Det är ju trotts allt final och grejer. Jag känner mig lite halvkrasslig så för mig passar det alldeles utmärkt :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0