Middag på Rose@Crown ikväll

Hjälp vad det började blåsa ute. Var nyss ute en liten sväng med vovven och skall strax bege ut igen. Fast denna gången ner till bussen och in till stan. Väl där inne möter jag mamma och några av hennes tjejer, alltså väninnor. Vi skall äta middag tillsammans på Rose@Crown och sedan gå på teater. Skall bli riktigt trevligt! Har aldrig ätit på det stället så jag hoppas på riktigt god mat :) Annars har det varit en bra dag idag faktiskt, trotts inget jobb. Skönt ändå! Hade inte varit skönt eller praktiskt att jobba typ 4 timmar idag bara. Har däremot fått gjort en del grejer. Jag har blandat gjort nya kort, ny inspiration gav mig 4 handgjorda kort. Dom blev nice! Några bättre än andra. Det märktes att jag var lite ringrostig i början. Men det gav sig snabbt! Nu skall jag ge hunden mat, sedan vandra ner till bussen.
Ha en bra kväll! Det skall jag :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0