Hotellfrukost..

Ligger nerbäddad i min alldeles egna säng. Den jag somnat i de senaste 5 åren faktiskt. Det är alltid lika skönt att somna i mitt egna rum tycker jag, det är nått speciellt med det. Ni som inte heller bor hemma längre, känner ni samma sak? Eller är jag kanske ensammast i hela världen om att vara en sån hemmagris?! Risken finns..
Jag pratade precis med min fina Mikael i telefon, det är också en sak som jag tycker om. Att säga god natt till varandra över telefon som vi alltid gjorde förut då vi inte bodde ihop. Det är nått speciellt över de också.
Är aningen avundsjuk på honom just nu måste jag säga. Han ligger i sängen på Scandic grand hotell i Örebro, vilket betyder att han imorgon kommer äta nått av det godaste man kan äta, nämligen hotellfrukost. Mums!
Jag tror att jag kan räkna mina hotellfrukostar på en hand, njae, det var väl att ta i men kanske på två?
Så, har du lust att bjuda mig på hotell så är det fritt fram. Fast helst av allt spenderar jag en hotellnatt tillsammans med min Mikael.
Mycket Mikael i detta inlägget, kanske kan det vara så att jag saknar honom, just precis nu?
Ganska troligt. Men det får man. Man ska sakna varandra ibland :)
Med det tänkte jag säga god natt till er. Jobb imorgon, skall bli kul! (och nej jag är inte ironsik, stortrivs på jobbet)//

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0