Hoome sweet home

Åh, alltså jag har haft värsta sov och mysmorgonen idag. Den hade dock varit helt komplett om Micke stannat kvar i sängen och inte åkt till jobbet.. men jag gjorde det bästa av situationen och gosade ner mig under täcket när han gått och somnade om.
Det är så äckligt väder ute så mest av allt känner jag bara för att lägga mig i soffan med en kopp te och kolla på film. Men det får jag göra sen. Träning står nämligen näst på mitt schema idag. Skönt eftersom det inte direkt är promenad/jogging väder ute idag. Efter träningen så åker jag hit hem till huset igen. Tänkte sova i min egna säng inatt så jag slipper sova ensam i lägenheten två nätter, det är inte riktigt min grej det där.
Men jag blir bättre på det. Jag tyckte ju om att vara ensam då jag bodde hemma i huset och börjar tycka det är skönt i lägenheten också. Jag ser ju den mer och mer som ett hem och med det kommer också tryggheten.
Nu blev det värsta tanke/känslosnacket som jag tänker avbryta med en kopp te och Project runaway.
Hörs sen //

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0