Andra tankar

God morgon solstrålar! Jag känner mig inte riktigt som en sådan idag, en solstråle alltså. Känner inte för någonting. Känner nått konstigt. Känner för att dra täcket över huvudet igen och försvinna för en stund. Jag brukar känna såhäe ibland och jag är galet trött på det. Funderar på om man ska våga göra lite förändringar så de försvinner? Jag är nästan helt säker på varför jag känner såhär.
Men min tanke var inte att detta inlägg skulle bli så känsloladdat, det håller jag helst för mig. Jag undrar dock vad som hänt med mig egentligen? Jag var klar långt innan jag brukar idag med. Konstigt? Ändå var jag galet trött när klockan ringde förut. Jag läste ut min bok igår. Inte den nya såklart, den har jag inte ens börjat med. Men den andra. Var inte klar förrän strax innan 12 så jag får lov att vara en tröttis.
Nu är det strax dags att cykla till jobbet. Hoppas verkligen på en bra dag! Så jag hamnar på bättre tankar.


Kommentarer
Du heter? anneli

Den färgen du har på bilden har jag haft tidigare :)

den är sjukt snygg!

2010-10-05 @ 08:55:27
URL: http://beautifulandstrange.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0