En jävel på shopping

Fy vad jag är sugen på ett glas med iskall svartvinsbärssaft. efter det här lilla inlägget får jag banne mig ta och blanda lite saft. Har varit en riktigt seg dag idag, varför är tisdagar det? För visst är det allltid just tisdagarna som är sega?! Den avslutades hur som helst riktigt bra. Så det har inte varit helt pyton med en långsam dag. Efter jobbet fick jag i mig lite middag som bestod av rester från min pizza, den som vi åt i söndags. Har fortfarande inte fått i mig en hel pizza, haha. En stund efter det gick jag över till farmor och farfar. drack te och åt nybakat bröd, hur gott som helst. Självklart med hemmagjord marmelad. Varför blir det alltid så galet gott?, precis allt dom två lagar smakar helt gudomligt. Jag hoppas att jag ärvt just dom generna och blir precis likadan då jag blir äldre. 

Dom följde mig hem så det blev en liten kvällspromenix, kallt men skönt. Sedan dess har jag suttit här och ugglat, lyssnat på musik och faktiskt redan druckit lite saft. Tänkte tvätta bort mitt smink och packa upp lite spännande saker ur min väska. har tagit hem två grymme produkter ifrån salongen idag. Hoppas att dom är lika grymma i mitt hår! Fick även fyndat idag. Jag är en jävel på shopping alltså. Var på Lindex en snabbis förut på min lunchrast, var på jakt efter ett par speciella, ursnygga trosor. Ja, trosor kan vara sjukt snygga! Fick då syn på att alla medlemmar har 20% rabatt på alla underkläder. Lina tar tillfället i akt och hittar till slut fyra par trosor. Varav ett par får man på köpet då man köper tre av samma märke (typ nått sånt är de). Nöjd med mina fyra snygga trosor går jag förbi smyckesavdelningen, skadad som jag är slänger jag automatiskt en blick ditåt. Ser att det visst lyser lite röda rea-lappar där. Säger till mig själv att, hittar jag nått får jag bara köpa det om det sitter en röd lapp på. Måste varit min lyckodag för framför mig hänger det örhängen, nitar. Hur snygga som helst. Tre olika par i tre olika färger. Ett par silvriga, ett par guldiga och ett par mörk stålgrå för 19,50. Kanonpris! Så väl i kassan betalar jag 162kr. Höll på att få chocken, fyra trosor och tre örhängen för 160spänn. Som hittat! ;)

Med det kan jag somna med ett leende på läpparna. Tänkte först läsa lite i min bok, god natt!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0