Jag har bestämt mig! Tror jag?

Godmorgon! Gott att börja sent idag, skall strax cykla iväg till jobbet. Har haft en skön morgon faktiskt. Hade lite sov/mysmorgon i sängen och har sedan i lugn och ro, med lite skön musik fixat ordning mig. Är till och med klar i bra tid, det är inte illa!
Påtal om illa , jag har bestämt mig för en sak och det ska ske redan i eftermiddag/kväll. Jag skall ta tag i joggandet igen. Oh shit, jag hör redan hur hemskt det låter haha. Det är inte så farligt när man väl kommi igång, jag vet det men ändå. Jag tar Mikael till hjälp som min personligs tränare haha. Får se om det blir av sen efter jobbet, jag tror jag är redo och inställd ordentligt. Heja heja heja!

Ha en bra dag allihopa :)



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0