Just a moment

Hello guys, jag är tillbaka för en liten stund. Sitter proppmätt i soffan, har nyss ätit världens (iaf en av dom bästa maträtterna) middag i världen! Mikael lagade sin grymma kycklinggryta med kikärtor och couscous. Shit vad god den är. Till det dracks det både öl och cider, lyxigt värre. Men visst får man lyxa till det när man, på dagen, har varit tillsammans i 2 år och 5 månader!
Gott var det och nu blir det idol för hela slanten. Inget godis dock, för om sanningen skall fram orkade jag inte gå och handla det förut haha. Latmask tänker ni säkert då. Men innan ni tänker den tanken skall ni veta att jag powerwalkade innan frukost i 30 min och cyklade hem min cykel ifrån huset. Det ni! Så lite popcorn kand et allt bli men förtillfället är jag alldeles för mätt.
Ha en go kväll, vi hörs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0