Konstig jobbdag idag

Tjingeling! Blir en konstig jobbdag idag, skall strax cykla till salongen och jobba i 5 timmar. 13-18 är väl kanske en helt okej fredag men jag hade hellre börjat tidigt och slutat tidigt. Det är mer min melodi! 
Annars så har jag haft en ganska bra morgon, det är ju så väldans skönt att inte behöve vakna av ett alarm. Jag hade en mysig sovmorgon och har fram tills nu pysslat med lite allt möjligt. 
Ikväll blir det idol och grejer, Micke ska laga en super god middag och jag tänkte börja paxka. Har inte ens börjat, det är helt galet. Jag trodde att jag var en sån som skulle börjat i måndags redan men icke. Får bli ikväll och imorgon för på söndag åker vi :)
Ha en grym fredag!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0