Packning under kontroll

Tjenixen, nu har jag all packning under kontroll. Tror jag?! En liten resväska, handbagage och Mikael. Mer behöver jag ju inte ha med mig!
Jag kör på grejen att inte ha med mig så mycket ner men desto mer hem, haha. Hoppas jag hittar lite fina grejer. Min chef sa att Turkiet är shoppingens mecka, så jag är lite förberred och vet nog vad jag har att vänta mig. Eller så får jag en chock när jag väl är där och kommer vilja ha precis allting. Det återstår att se.
Det skall bli så fruktansvärt kul och skönt. Jag är helt pirrig i hela kroppen och glad, väldigt glad. Vi blir hämtade av mamma och pappa, dom är så söta som följer med båda två, vid 18tiden. Sedan bär det av till Landvetter! Vi är inte framme i Turkiet förrän strax innan 2 inatt så det blir en ganska lång resa. Men det ska nog gå bra :)
Igår hade vi en riktigt bra dag. Jag och Mikael gick en rask promenad på ca en timme, hur skönt som helst. Det var ju ganska kallt men jag älskar vädret så som det är nu. Kallt, soligt och jätte friskt! Efter det blev det en lång och go dusch, väl färdiga tog vi oss in till stan. Det skulle ju växlas pengar och köpas solskydd. Så när vi hade fått det gjort åkte vi tillbaka mot Torslanda och Amhultskrog, där mötte vi Mikaels mamma och Matz. Åt världens godaste middag, herregud. Panerad spättafilé med remouladsås och pommesfrittes. Det var så jäkla gott! Blev helt proppmätt.
Vi åkte hit till lägenheten en stund för att sedan bege oss till Tjörn. Vi tog våran bil och åkte till Tony. Där hade vi mys och filmkväll med några av grabbarna.
Vi körde faktiskt hem efter det, hit till lägenheten igen. Kändes bäst så eftersom vi båda skulle packa och fixa. Så här är jag nu, i soffan, ganska färdig med allting och vill att tiden ska gå. Tänkte kolla lite på tv3play, det brukar fördriva tiden på söndagar hyffsat bra. Ha en grym vecka, tror inte jag bloggar nånting alls där nere. Vi hörs när jag kommer hem igen. Kram

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0