Perfect

Imorgon kommer jag att matcha mina lila Converseskor perfekt! Kom nämligen på idag på jobbet att jag har ett nagellack som är precis i samma färg. Så gissa vilken färg jag har på mina naglar nu? LILA.
Dagen gick ganska fort ändå trotts att jag varit riktigt trött eller mer seg lixom, jobbigt. Jag hade dock många trevliga kunder vilket livade upp mig lite granna. Efter jobbet klippte jag Mikael lite granna. Han hade kunnat vänta nån vecka till men vi ville ha det bra tajmat till Turkietresan. Somliga har det bra, haha.
Därefter var det dags för restuarangbesök. För att fira att jag fått fyra fasta jobbdagar i veckan (det finns alltid nån anledning att fira haha) Restaurangen vi hade tänkt äta på ifrån början hade stängt, väldigt trist men det var inte hela världen. Det fick bli Kinarestaurang istället, gott.
Jag tänkte kila in på toa och tvätta bort mitt smink. Vill få gjort ett armband men jag är galet trött, får nog blir gjort imorgon eller på fredag. Har fått beställning enda ifrån Borås, grymt kul!
God natt

 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0