This weekend

Go´kväll! Måste berätta lite om dagen. Om jag säger att jag kom hem till en skinande ren lägenhe förut, så överdriver jag inte det minsta. Mikael har serisöt städar varenda lite vrå i hela våran lya. Vilket betyder att han även städat där jag inte ens tänkt tanken på att man faktiskt ska städa. Förstår ni då? Jag har precis gjort klart det sista. Bäddade sängen med dom nyvädrade lakanen och möblerade om lite i våran sovalkov. Bytte plats på våra sängbord (vi har fortfarande två olika) och fixade ordning fint på dom. Tycker det är kul att möblera och inreda om man kan kalla det så. Tänk att vissa människor har det som jobb, galet roligt. 
Varför var jag inte med på städningen ifrån början, undrar ni det? (alla mina läsare tänker, ja!) Jag och våran racerbil, Pärlan, styrde våran kos mot Kungsbacka imorse. Var framme hos Sofia strax efter 11, inte illa alltså. Vi tog en sväng till Kungsmässan som, tro det eller ej, inte var planerad. Men ni känner ju oss, ingen av oss hade nått emot den svängen. Jag fick med mig ett pannband hem ifrån Lindex. Sedan åkte vi hem till Sofia igen och jag fick äntligen se filmen, The last song. Gud vad jag grät! Jag var redan förvarnad och tur var väl det. Annars hade tårarna sprutat ännu mer. Den var bra! 
Igår hämtade vi mitt pass hos polisen, fyfan vad jag ser ut på bilden. Jag tackar gud att det varken är många eller några viktiga personer som skall kolla på den bilden, haha. Vi köpte även med oss lite picknick, hämtade vovven hemma hos mammsen å pappsen och åkte ner till hamnen. Fikade vi havet och busade med Fliza som fick en ny leksak av mig. Hur mysigt som helst! 
Åt middag med mina päron, höstgryta som tillslut ställde sig i "fyra höen" i min mage. Herregud vad mätt jag blev. Den var supergod. Jag och Micke åkte sedan hem till oss och hade filmkväll. 

I fredags var vi ett gäng i Benjamins nya lägenhet. Käkade Tacos, drack lite gott och kollade på Idol. Helt klart mys! Nu skall jag tvätta bort dagens make och krypa ner under täcket. God natt


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0