En GOD morgon

God morgon! Med betoning på det första ordet för det är verkligen en god morgon. Jag ställde klockan 40 min tidigare än vad jag brukar, tanken var att jag skulle ta en 30 minuters promenad. Men när klockan väl ringde så drömre jag stenårt så den hann ringa i 2 minuter innan jag ens vaknade och fattade att det var mobilen som pep, haha. Kände mig lagom efterbliven och skulle "känna efter" om jag var sugen på en promenar. Dumt, för vem är sugen på en promenix klockan 7 på morgonen när det är 7grader ute? Inte Lina. Men jag kände mig hyffsat pigg ändå och fick ett peppande sms av min kära sambo så visst fan gick jag ut! Dock hade jag velat lite för länge, alla kläder skulle ju på också så jag hann inte gå i mer än 15 minuter. Men det är bättre än ingenting och jag tog mig faktiskt ut. Bra jobbat där Lina! Hur som helst så var det galet skönt ute, kyligt men gott. Jag blev väldans pigg och är nu redo för att cykla iväg till jobbet. Kan man vara med positiv? Hoppas hur som helst på en grym dag idag och jag vill faktiskt att den ska gå fort. Efter jobbet är det nämligen min tur att bli snygg i håret, skall bli så skönt. Det skall färgas lite granna, härligt. Vi hörs nos senare! Ha en bra dag, hej.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0