Fredag på riktigt

Idag är det fredag på riktigt och det är så skönt. Denna dagen och faktiskt hela veckan har bara svischat förbi men jag gillar det.
Jag sitter hemma vid mammas och pappas dator, var inte så längesen sen sist. Jag har gått en liten svängis med vovven, hon blev så glad av att se mig. Det är lite av det bästa när man kommer hem hit, att man möts av en sån överglad älskling till hund. Jag ska ha en egen hund i framtiden men det är ett annat kapitel, haha.
Hur som helst, idag mår jag sådär faktiskt och det suger. Jag skulle ju tränat efter jobbet, hade med mig träningskläderna i bilen men halsen och snoret har inte släppt under dagen.. Känner mig nästan lite sämre. Det är så himla typiskt nu när jag kommit igång igen. Men jag drog slutsattsen att jag inte tränar idag, kurrerar mig i helgen så kan jag träna igen på måndag! Smart Lina.
Sitter med en kopp te och lyssnar på lite mysmusik. Skall åka och hämta Mikael vid hans jobb om bara en liten stund, han har ju varit i Båstad dessa två dagar med jobbet.
Kanske blir det att vi åker till Tjörn redan ikväll annars har vi myskväll här hemma och åker upp imorgon. Jag tror, för min del, att det lutar åt en myskväll hemma med lite film och att vi åker imorgon.
Jag hoppas mamma hinner komma hem innan jag ska sätta mig i bilen och åka, jag tror jag behöver en mammakram för att må bättre nämligen. Annars får jag stå ut tills imorgon, träffar henne då och pappa med för den delen. Vi ska ju på trubadur på världens bästa Kafé Te & Ting imorgonkväll. Det skall bli så trevligt tycker jag, vuxet det lät men jag menar det faktiskt. Det väntas räksmörgås, vin och öl, musik och så bra sällskap förstås. Mamma, pappa Bo och Susanne kommer bla upp en stund på kvällen. Kul!
Vi hörs

Kommentarer
Du heter? Sabina

tusen tack, blir alltid lika glad av en komplimang =)

2010-09-03 @ 17:47:35
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0