Panos Emporio

Godmorgon, fast jag har varit vaken en bra stund nu. Frukosten är i magen och jag sitter här och kollar på bikinis. Resan är ju bokad!! Turkiet, Alanya den 17/10 - 25/10, tvårumslägenhet och all inklusive. Hur bra låter det inte? Vi hoppas på en riktig kanonvecka där borta. Åh, jag längtar så jag dör nästan. Skall bli så kul och skönt!
Tänkte det kunde vara trevligt med en ny bikini lagom till resan, hittade ju ingen i somras men nu fanns det allt några på rean. Har hittat en cool ifrån Panos Emporio, lägger upp en bild på den här under så ni får se.
Försökte hitta lite fina bilder på hotellet vi ska bo på med men jag tyckte dom såg tråkiga ut haha, har hittat en och den kanske jag kan lägga upp senare.
Annars så  verkar det vara ett fint hotell med bla två pooler, varav en har två vattenrutschkanor, haha. Dom har även spa, hamam och jaccuzzi. Lekplatser, volleyboll och gud vet vad. Använder man allt det? Stranden vi bor bredvid heter Cleopatra beach. Den så fräck ut?! Åh, jag tror detta blir jätte bra. Ni lär ju få höra mer om resan. Idag vettifan vad som händer alltså. Har lust att hitta på nånting men ändå inte. Mikael skall iväg en stund och hjälpa till att ta upp en båt. Vad gör jag under tiden? Eller vad gör jag idag, överhuvudtaget? Nånting bra kommer vi säkert på. Ha en bra dag, hörs kanske sen!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0