Scrapbook

Herregud, Idols audition är fan det mest underhållande program jag vet. Klockrent! Jag sitter här, ensam i lägenheten och kollar på idol. Mikael har jobbat i Piteå hela dagen så han är inte hemma än. Jag själv jobbade 9-18 på salongen och hade det ganska kämpigt. Har inte mått sådär jätte bra idag. Min förkylning släpper verkligen inte och nu går febern upp och ned också. Jag tycker ärligt talat inte det är okej. 
Nu, såhär efter Idol tänkte jag trycka i mig en grapefrukt, boosta mig med ännu mer vitaminer. Skall nog hitta nånting att pyssla med innan det är dags att lägga sig. Blir en tidig sänggång tror jag och jag får bärja senare imorgon om jag fortfarande mår dåligt. Har inga kunder bokade förrän senare under dagen så det är skönt.

Måste bara berätta en rolig grej. Idag på lunchen gick jag över till min favoritaffär, Do&reDo och handlade lite grejer. Ett svart, helsvart scrapobook album, 10st stora scrap-papper och 3st coola glitter "pennor". Och vad ksall jag göra med det? Det återstår att se. Jag är sjukt taggad på att sätta igång hur som helst. Ni får allt vänta och se! :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0