Som en blixt

Åh, jag bloggade faktiskt ifrån sängen igår, ifrån mobilen men det har visst inte dykt upp något inlägg. Illa! Jag skrev inget intressant mer än att jag låg och läste i min bok som faktiskt blir bättre och bättre. Idag har det varit mycket men ändå inte. Jag skulle vilja ha lite fler timmar på dygnet ibland. Men undrar om det hade gjort någon skillnad?
Jobbade ju på salongen 9-18 och stack direkt till träningen, skönt att ha bilen. Får flirta till mig den av Mikael, haha. Sedan körde jag en stund och fy vad skönt det var! Aningen trist att träna ensam men det funkade.
Satte mig i bilen för att köra hem och gjorde då nått väldigt dumt med min nacke. Aj aj vad ont den gör i vissa lägen. Jag skulle lite smidigt ta av mig jackan för jag var fortfarande så varm efter tränandet och vred då armen, på nått konstigt vänster (fast att det var högerarmen, höhö) och satan i gatan vad ont det gjorde i nacken då. Det lixom brände till, en väldigt intensiv smärta. Som en blixt typ! Sedan fick jag sitta helt stilla i några minuter för det gjorde så fruktansvärt ont, kunde inte röra huvudet. Sedan blev det lite bättre och jag körde försiktigt hemåt. Är as öm om jag trycker på nacken och då jag gör vissa rörselser. Hm, konstigt värre, Hoppas det släpper under natten, skall ju klippa hela dagen imorgon..
Hur som helst, efter maten (fortfarande med träningskläderna på) var det dags att handla på maxi. Ingen idé at duscha emellan tänkte jag, så jag tog på mig mina grymt sköna promenadskor så folk skulle fatta att jag var i träningsmode, med tanke på håret var det bäst så haha.
Sedan körde vi en runda med vagnen på Maxi och till sist fick jag duscha och sätta mig med datorn i soffan. Pjuh!
Nu skall jag krypa ner och bara gosa! Hörs imorgon, God natt

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0