Söndagsmys! Boktips?

Jag hamnade hos mamma och pappa tillslut. Tycker om att vara här hemma, jag saknar det ibland! (läs ganska ofta, haha)
Jag har det hur som helst riktigt mysigt med en kopp te, en brasa bredvid mig, regn utanför fönstret och duntofflor på. Söndagsmys kan vi kalla de. Vovven ligger här också, på sin fårskinnspläd och sover framför brasan. Tänkte kanske sätta mig bredvid henne där på golvet och läsa några sidor i min bok. Den lär vara slut till Turkiet så jag måste få tag i en ny bra bok. Är det någon som har något boktips? Gärna nån rolig, romantisk tjejbok haha. Inga deckare för min del alltså! Tänk så det knakar och tveka inte på att skriva i kommentarfältet!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0