Supercross och FMX

Shit, jag blev så himla trött nu. Har precis fått mat i magen och sitter med en filt i soffan. Det är riktigt höstrusk ute idag, fy och detta skall vi sitta ute i hela kvällen. Det lockar mig inte! Dock lockar det att kolla in supercrossen och fmx:en på Ullevi ikväll så det får funka. Skall även använda min nya svarta jacka, ni vet den ifrån Ellos.se, så jag klagar inte haha. Skall bli kul! Vi var ju och kollade förrförra året och tyckte det var helballt. Jag var i extas efteråt. Man kan tro att det är min kära pojkvän som släpar dig mig men jag får ärligt säga att det nog är tvärtom, haha. Fast han går inte dit ofrivilligt, han gillar det också. Så där spenderar vi kvällen, skall börja klä på mig nu strax för klockan börjar närma sig. Hoppas ni får en trevlig kväll också! Skall klä mig riktigt varmt och mysa ordentligt i min jacka.
Hejs svejs



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0