Träning hit och dit

Idag har varit en riktigt seg dag på jobbet men visst behövs det väl sånna dagar med? Den gick, på nått kontstigt vänster, väldigt fort. Direkt efter jobbet satte jag mig på cykeln och trampade hemåt, hämtade mina träningskläder, bilen och körde till gymmet. Gott! Träffade Johanna där och vi körde några rundor.
Sa jag att jag promenerade till jobbet imorse? Hur skönt var inte de då? Gick i en lugn takt eftersom jag inte ville bli varm och svettig så de tog mig ca 20 min. Helt lagom. Det var underbart att starta dagen så och det blir ju inte sämre av att jag älskar mina träningsskor (utomhus).

Jag måste ha nån sorts inbyggd kvällsklocka, jag blir alltid trött vid 22tiden. Vilket betyder att jag är dödstrött precis jsut nu. Skall bli så gott att krypa ner! Sängen är så gosig!
Imoegon blir en bra dag de med och herregud vad fort veckan gått?! Det är redan torsdag imorgon.
Mikael skall åka iväg på kick-off med jobbet vilket betyder att jag blir ensam. Men jag gråter väl inte för de? Johanna kommer till mig efter jobbet, kanske blir det en träning emellan men annars ska vi ha en myskväll och så sover hon här. Kul!
Nu skall jag fixa lite i köket, Mikael tvingade mig och sedan sova. God natt!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0