SPA

Gokväll bloggen! Träningspasset idag efter jobbet gjorde susen tror jag. Det kändes riktigt gott efteråt! Åkte direkt hem efter träningen och där stod middagen och väntade på mig. Hur gott är inte det? Speciellt när man är vrålhungrig efter träningen. Får dock bara se hur jag mår imorgon men jag tror ärligt talat inte det är någon fara alls. Jag har ju varit galet snorig sen i fredags och idag känns det som jag varit uppe i litervis med snor, HAHA, fräscht snack! Men jag var helt osäker på träningen innan, om jag faktiskt skulle träna eller bara ta en promenix. Men jag tog mig i kragen och körde en halvtimma med Johanna och det gjorde jag helt rätt i.
Sitter här nyduschad med morgonrocken om mig, gott. Det är nånting nytt jag börjat med och det är faktiskt riktigt skönt.
Påtal om skönt så sitter jag och Mikael och kollar på spabehandlingar, vi ska åka nu nån gång i höst. Det skall bli så gott, ingen av oss har varit iväg på spa innan. Mysig som tusan hoppas jag att det blir!
Kanske har lite för höga förväntningar? Äsch. Jag ska helt enkelt se till att vi har det skönt som tusan.
Får se när vi får tummen ur att boka bara då. Jag återkommer! Haha
Tänkte krypa ner under täcket om en stund och skissa på lite nya smycken. Har lite bilder som ploppat upp i min skalle och då måste jag få ner dom på papper. Det är så kul! Skall köra igång ordentligt nu igen tänkte jag :)
Läser även en bra bok nu förtiden. Eller om sanningen ska fram gillade jag den inte alls i början. Det gick en lång, lång tid emellan första gången jag läste och den gången jag tog tag i det och fortsatte läsa.
Men nu har jag hur som helst fastnat för den. Det är en författarinna vid namn, Marian Keyes. Aldrig läst något av henne innan men hon skriver ganska skönt. Skall borsta tänderna nu sedan krypa ner. God natt på er

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0