Flygande kräftor

Godkväll! Sitter uppkuren i soffan och har en riktig myskväll. Direkt efter att vi kom hem och hade ätit lite middag, tog jag den längsta duschen någonsin, även den varmaste och har sedan dess suttit i soffan med morgonrocken kring mig och datorn i knät. Perfekt söndagskväll! Drack precis upp min kopp te och har tända ljus i rummet. Fast där förvrängde jag sanningen lite. Jag dricker inte i te i kopp nu för tiden. Har kommit in i en sån period då jag bara dricker te i ett högt glas. Gott!
När vi ändå är inne på te så är det nästan bara grönt te som gäller. Det är supergott och jag tycker om dom studierna som visar att grönt te är bra vid viktminskning. Hihi.
Annars så har helgen varit riktigt bra! Vi hade ju kräftskiva igår och det var verkligen en lyckad kväll. Satans gott med kräftor och räkor!
Det blandades goda drinkar och vi provade ett nytt vin till maten. Superkväll och jag tror vi var nöjda allihopa!

I fredags efter jobbet fick jag slänga ihop en liten packning med kläder eftersom vi ganska snart efter att jag kom hem skulle bege oss till Tjörn. Vi hade bestämt att äta på thairestaurangen i Skärhamn med Mikaels familj. Riktigt bra initiativ, gott var det och vi kunde sitta ute hela kvällen. Lyx! Man får passa på att göra det dessa sista sommardagar som är kvar.
Idag blir det, som ni kanske räknat ut inget tränings-schema från min sida. Får sätta mig någon dag i veckan och knåpa ihop ett!
DEt är nu läge att stänga av datorn och krypa ner i sängen. Vädret har varit så knasigt den sista veckan, just nu åskar och blixtar det, så jag vill helst lägga mig under täcket.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0