Träning och Tv-spel

Dagens middag bestod av världens godaste kycklinggryta. Den är så god så man nästan dör varje gång man äter den! Fattar ni vilken megagryta vi snackar om eller?
Egentligen är det Mikael som brukar göra den, det har blivit lite av hans specialité men eftersom jag älskar att laga mat (låter honom nästan aldrig göra det, haha) så blev det jag som gjorde den idag istället. Men det uppskattades allt eftersom maten då var färdig när han kom hem istället. Lyx!
Annars har jag ju varit hemma idag. Tränade lite på Mariokart Double Dash (tv-spel för er som inte hänger med i den världen) för att inte vara fullt lika kass när jag och Mikael spelade turnering nu på kvällen. Resultatet var klart mycket bättre än igår men jag kan bli bättre. Får ha träningsläger haha!
Påtal om träning så har jag också tränat på riktigt, inte nått tv-spels trams. Jag hade faktiskt styrketräning här hemma, i vardagsrummet och det gick riktigt bra. Sökte lite granna på internet och hittade en sida med massa tips och bilder på övningar man kunde göra, utan redskap. Jag använde dock mitt gummiband som faktiskt är sjukt effektivt!
Imorgon tänkte jag, om jag hinner annars får det bli på söndag, sätta ihop ett litet tränings-schema. Mest för min egna skull men självklart delar jag med mig till er som vill ta efter.
Då tänkte jag helt enkelt sätta ihop lite olika övningar som ger ett bra styrkepass att göra hemma.
Imorgon är det jobb , 9:15 - 16:45! Så det är snart dags att krypa ner under täcket.
Men först ska jag nog flirta till mig lite massage, man somnar så gott då, hihi. Kram på er!


Kommentarer
Du heter? Jessica

träna, söndag? ähhhh, hahaha lina, glöm det va :P

2011-08-26 @ 17:19:38

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0