Blandat ifrån jul, jobb och nyår

Tiden flygert förbi, vem är berred att hålla med? Jag tycker verkligen det uttrycket, om man nu kallar det så, stämmer som tusan.
Ibland, men bara ibland och vissa små stunder känns det som att tiden går otroligt långsamt men annars är det måndag och fredag precis hela tiden. Knepigt det där.
Men egentligen gör det inte så mycket för jag tycker att jag hänger med i tidens fart. Det går snabbt men det är okej. Jag har så många bra människor runt omkring mig som också hänger med och det är jag otroligt glad över!
Jag sitter väl med dessa tankarna nu eftersom det är nyårsafton imorgon. Helt galet, jag är faktiskt inte redo för det. Har det ens varit jul? Den försvann lika snabbt som den kom.. Fast längtan innan jul kändes låååång, ett tag.
Julen i sig, trots att den flög förbi var faktiskt alldeles underbar. Perfekt om man får säga så!
Är så himla nöjd med allting. Min otroligt fina familj som jag umgicks med alla dagarna i sträck, god mat, fin julgran och såklart helt grymma julklappar. Bortskämd till tusen av mina fina och jag älskar det. Dom är bäst!

Imorgon = nyår, som sagt. Käner mig inte alls taggad men jag vet att det kommer. När jag och Sofia tar första cidern och sminket åker på, då kommer jag bli partysugen. Det brukar iallafall gå till så!
Efter sminket och allt det där är det dags att äta middag med dom närmsta. Efter det kommer allt annat folk och en stor hemma fest står på schemat. Kommer bli grymt kul!
Just nu, i kontrast till hemmafesten sitter jag på kontoret. Yes, ni såg rätt. Lina på kontor, haha. Jag trivs faktiskt med det, tycker det är roligt. Det är väl kanske inte just kontoret som gör det utan arbetsuppgifterna.
Har haft en lugn fredag här. Jobbade nere på anläggningen 6-10 och gick sedan upp hit, till kontoret för att jobba 10:20 - 14:30, ungefär.
Så kommer mina dagar att se ut framöver. Jobba nere på anläggningen på morgonen och sedan göra eftermiddagen på kontoret. Dock inte alltid 6-14:30, tiderna varierar en massa. Vilket också är bra! :)
Nu, dags att jobba det sista. Sedan skall jag packa ihop mig, åkte vägen om systemet sedan tar jag helg. Ha ett bra avslut på året, 2011, allihopa. Hörs nästa år!

Kommentarer
Du heter? Carro

Hej!



man får ju göra precis som man vill, men det fruktos är ju ändå bättre än det vita sockret om du förstår vad jag menar! sen e väl tanken att kanske ändra livsstilen, iallafall för min del. inte att sluta leva alls! socker kommer man aldrig undan om man inte vill leva som världens tråkigaste människa i resten av livet ;)



hellre frukt än en skål godis! det är ju faktiskt näringen vi vill åt ;)

2012-01-02 @ 19:02:45
URL: http://hundradagars.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0