Onsdag 23/2 - Bättre!

Hej! Inte varje inlägg som får äran att startas med ett hej. Jag är väl på extra bra humör idag för att jag mår bättre. Bra mycket bättre, äntligen! Jag tror stenhårt på att det är mitt kosttillskott som gjort susen och frukten som Mikael kom hem med igår. Mer sånt till folket! Har precis tipsat min lilla fina kusin om samma kosttillskott, borde tipsa hela världen om den där multivitaminen haha.
Idag, hör och häpna, ligger jag inte nerbäddad i soffan utan i sängen. Lite variation var vad jag behövde idag, kom jag fram till imorse då jag vaknade. Soffan såg inte så inbjudande ut så då var sängen enda alternativet. Har haft en ganska bra förmiddag hitills , lugn och fin. Snackar lite med min kusin och Sofia på msn, dom fördriver min tid bra. Jag saknar mina kusiner ganska ofta. Dom bor ju nere i Småland så vi har ca 25mil emellan oss vilket är väldigt tråkigt ibland. Jag har dock bestämt mig för att ta bilen ner nån helg nu till våren då det passar. Alla vi har ju ganska mycket med flytt och allt vad det innebär men om nån månad eller tre kanske det kan passa :)

Funderar på vad jag ska äta till lunch. Det känns sådär! Jag har nämligen inte känt någon smak alls på det jag ätit hitills idag. Hoppas mina smaklökar behagar komma tillbaka snart, jag saknar dom...
Så, som ni förstår känns det inte jätte kul att fixa ihop nån god lunch. Men jag löser nånting.
Hej så länge.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0