Söndag 27/2 - En snabbis!

God kväll! Det får bli en snabbis såhär på kvällen skall nämligen strax krypa ner under täcket för att så småningom sova. Imorgon skall jag äntligen tillbaka till jobbet! Ja, du läste rätt, jag skrev äntligen för jag har saknat jobbet. Nu har jag varit hemma i nästan två veckor och det är ta mig fan nått av det tråkigaste som finns.
Så imorgon börjar jag en normal vecka igen med jobb måndag-fredag och det ska bli skönt. Imorgon efter jobbet åker jag direkt till våran nya lägenhet för att kolla hur det gått för Matz som är där och jobbar på dagen. Det är så jäkla bra och jag känner mig faktiskt lite bortskämd. Vi är och jobbar medans han, på sin lediga dag river ut garderoberna och golvet. Lyx!
Vi får höras mer imorgon, skall sova. God natt :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0