Tisdag 22/2 - Vardagslyx!

Ännu en gång har jag blivit bortskämd med middag av mina kära sambo. Gott! Eller, det vet jag ingenting om egentligen. Det såg gott ut .. Det luktade säkert gott .. Smakade säkert gudomligt men jag kände inte ett jävla skit av vad middagen smakade. Tyckte det var väldigt tråkigt faktiskt. Hoppas jag får mina smaklökar tillbaka imorgon, saknar dom!
Sofia säger att dom kommer tillbaka, dom är bara på semester. Undrar hur länge dom tänkt vara borta?
Annars gör vi inte allt för mycket här i våran lilla lya. Tvn är på i bakgrunden men det är ingen mening med att kolla på den, Mikael har nämligen fått ett "musikryck" så jag kan inte ens gissa vad dom säger på tvn.
Det är inget intressant där ändå. Tänkte bädda ner mig i soffan igen, min bästa vän för tillfället och kolla runt på internet och lite bloggar. Det är bra tidsfördriv!
Påtal om tidsfördriv har jag kollat på tv3 exakt hela dagen idag, haha. Eller jag bytte såklart då det var dags för "Halv åtta hos mig" men annars har jag bla sett två avsnitt av Top Model, två avsnitt av Project Runaway och sist men inte minst ett avsnitt av nått som hette Top Chef, som jag förövrigt aldrig hade sett innan. Där emellan hann jag med lite House make over, Oprah och 2½ men.. :) Vet dock inte vilken sida av intresseboken ni ska skriva detta i men, haha. Onödigt vetande!
Nej, nog med trams. Hörs!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0