Torsdag 17/2

Hejsan svejsan, eller godkväll!
Jag har varit hemma tisdag, onsdag, torsdag och kommer vara hemma imorgon också, jävla feber. Jag är helt enkelt inte kompis med den alls, den ger sig inte. Har legat på samma temp hela veckan. Känns segt!
Nått som inte är segt är att vi hittat ett köksbord som vi båda gillar, halleluja. Det är precis så som jag vill ha det, haha. Vitt med svarta stolar, kan slänga upp en bild på det så ni får se. Det kommer från svenskahem.se och ligger ute till ett riktigt bra pris nu. Hoppas och tror att det allt får bli det här bordet.
Annars så har veckan rullat på i en både snabb och långsam takt. Jag har snurrat ihop dagarna totalt och trodde precis att det var onsdag idag.
Min kära mamma har också varit lite sjukis så vi har sjukat oss tillsammans två av dagarna. I tisdags bakade vi kanel och vaniljbullar, helt galet goda. Så jag äter bullar så det sprutar ur öronen på mig, gott som tusan. Jag som kommit igång med både träning och matvanor blev så sur då jag blev sjuk. Men jag har kommit på att det inte gör någonting. För nästa vecka, då jag är frisk, så kör vi igen. Har jag klarat det med härlig motivation innan så gör jag det igen. Svårare än så är det ju inte! :)
I måndags var det ju alla hjärtans dag, hur mysig är inte den dagen egentligen? Jag gillar faktiskt den. Sedan kan jag tycka att man ska mysa och bry sig om sina kära alla dagar om året och inte bara ge fina överraskningar just den 14 februari men det är en gullig dag, det är det. Jag tänker alltid innan att det inte är nått speciellt, att den är lite överdriven men jag kommer på mig själv, varje jävla år , att jag rycks med i kärleks-svängen. Jag bara myser hela dagen och tänker visst extra på dom jag tycker om! Kan helt enkelt inte låta bli.
När jag var och köpte en grej till min älskling log jag åt alla män som stod och trängdes vid blommorna, haha gulligt. Efter jobbet den dagen åkte jag hem till min bästa mamma och pappa. Vi åt en smaskig middag och åt pannacotta till efterätt, gott! Min fina M var ju i stockholm söndag-tisdag så honom blev det inget vidare firande med. Dock passade vi på att mysa lite extra i fredags!
Jag tänkte kolla på tv nu om några minuter. Som sjukling har jag följt "Halv åtta hos mig" och idag är det ju veckofinal, tjoho. Hörs kanske imorgon!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0