Söndagsmys!

Tjingeling! Är faktiskt på språng, skall vara utanför dörren om 6 min och vad passar inte bättre än att börja blogga då? haha. Sånt är så typiskt mig. Man har lite tid över innan man tex ska gå till bussen på morgonen, så börjar man plocka eller fixa med nånting så blir det att man ändå får springa i slutändan.
Vi, jag och min sambo skall nämligen sätta oss i bilen och köra ner till Kungbacka. Vi har blivit bjudna på en riktigt mysig söndagsmiddag hos Sofia! Varför i hela friden gör man inte sånt här oftare? Dumt. Men bra initiativ av oss att äntligen ses för gud vad jag saknar den tjejen. Hon är ju så grym!
Jag har, dagen eller middagen till ära bakat och jag hoppas det blir lika gott som det både luktar och ser ut. Har provat att göra en kladdkaka a la LCHF, såklart.
Den skall tydligen vara lote mousse-aktig i konsistensen, innehåller inget mjöl what so ever så jag var lite skeptisk till en början. Men den ska tydligen bli bra och vara godast när den äts kall, så med lite vispad grädde till blir den kanon.
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0