Nattfika!

God kväll! Eller god natt passar väll bättre egentligen med tanke på att klockan strax är 01:00 och det är dags att sova. Först ville jag bara berätta om nått supermysigt jag och min sambo nyss. Skall dock ta det från början, vi åt en sen lunch vid 15:30 snåret. Då stekte vi korv, halloumiost och hade tomat till det, gott och enkelt.
Eftersom lunchen var så sen var vi inte ett dugg hungriga då vi vanligtvis skulle varit det. Så vid 21:30 bestämde vi att vi faktiskt inte behövde någon middag.
Kändes väldigt konstigt och jag tycker nästan det är lite jobbigt att inte vara hungrig. Låter väl jätte konstigt men man är så van. Det lägger sig nog snart på mig ska vi se.
Till saken. Vi spelade en massa roligt tv-spel och jag borde tillägga att jag var kass!
Så efter en rejäl utklassning bestämde Mikael att det dags för nattfika och gud vad gott det var. En kopp te, lite LCHF-bröd och avslutningsvis en chokladboll. Gillar dom faktiskt riktigt mycket. Mikael säger dock att han klarar sig utan dom men det hade sagt om jag gjort "vanliga" chokladbollar också. Så lätt har han det. Fuskis.
Nu ska vi sova! God natt

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0