JAG FICK JOBBET!

Ligger i soffan på jobbet, har en pyttestund kvar av rasten. Har sån huvudvärk så det nästan är löjligt, gör fruktansvärt ont. Tog två Panodil för en stund sedan men dom tycks inte hjälpa. Har glömt mina glasögon hemma, det är antagligen därför jag har så ont. Det är säkert jätte psykiskt! Hade jag inte vetat om att glasögonen ligger hemma, hade jag nog onte haft ont, haha, typiskt.
Men jag överlever!

Det har hänt grejer sen jag skrev sist. Stora, spännande, roliga och mycket grejer har hänt sen jag skrev sist. Vad kan hända på tre dar tro? Jo, man kan bli uppringd av ett företag man lämnat sitt CV hos, gå på arbetsintervju och få jobbet. Det kan man göra på tre dagar!
Gick alldeles utmärkt för mig. Fick samtalet i måndags, där hon sa att hon gärna ville träffa mig. Var på intervjun i tisdags och dom ringde i onsdags-morse och sa att dom ville anställa mig. Kul och coolt, va?
Jag är fortfarande lite i chock, det gick så snabbt och jag ska börja imorgon. Hjälp! Jag är redan lite nervös och pirrig, tänk då hur jag kommer att vara imorgon, haha.
Men det är en inlärningsperiod jag kommer att ha, imorgon och så tre dagar nästa vecka. Ska bli superkul!
Pratade även med en av dom igårkväll, då undrade hon vad jag hade för storlek och så, jag kommer nämligen få snygga arbetskläder, hihi.
Skönt att slippa stå och vela på morgonen och fundera över vad man ska ha på sig!
Nu hinner jag tyvärr inte skriva mera, måste tillbaka in på avdelningen och jobba. Jag kommer absolut och mer än gärna, förklara vad jobbet innebär och vilka mina arbetsuppgifter blir. Jag kommer få en klarare blick över det imorgon och nästa vecka då jag ska introduceras. Mitt jobb har även en titel, jag blir anställd som Servicevärd! Inte illa va? Känns superbra, kul, coolt och jag är så taggad! Hoppas för allt i världen att jag kommer trivas. Jag tror och vill det!
Vi hörs! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0